mandag den 31. oktober 2011

Nyder denne halloween-mandag...

Det har været en hård skoledag i dag. Især fordi vi havde lidt dræbende fysik fra 14-16. Føj. Men jeg har alligevel nydt, at det har været rigtig oktober-tåget i dag og holdt mig indendøre med Nickie Maria for at se CSI: Miami. Derefter måtte jeg lige ind og få fat på det nye Bazar. Jeg synes godt nok, det tog lang tid, før de udgav et nyt. Men jeg har overlevet med at læse det lovely amerikanske Cosmopolitan, som jeg køber på 7-eleven hver gang jeg er i hovedstaden! Nu kan jeg så sidde og læse i det skønne Bazar-blad og få gode tips (selvom jeg burde holde mig fra alt, der opmuntrer til shopping...). Jeg venter imens på at min skønne kæreste kommer og spiser aftensmad med mig. Jeg overvejer at understrege den (manglende) halloween-stemning, ved kun at have levende lys tændt. Endnu mere hygge! Jeg er også lidt i færd med at kigge på nye kameraer. Jeg gider næsten ikke have mit eget repareret, så søger nogle lækre men ikke for dyre kameraer på den blå avis. Kryds fingre for at jeg finder noget, så jeg kan ligge billeder af alle mine lækre nye ting ind på bloggen! :) Nu vil jeg tøsehygge lidt mere med dejligt blad, online-shops og grøn the. Og husk piger: nyd at kunne pleje jeres rigtig tøsede sider - det' lækkert og især på oktober dage! :p
Happy Halloween!
PS. De der sko fra Iron Fist havde passet godt til en Halloween dag som i dag...
PPS. Er begyndt på et lille konditionsløbeprogram for at være forberedt på indendørs sæson i fodbold. Det kan jeg skrive mere om en anden gang.

Ingen kommentarer: