torsdag den 13. oktober 2011

Love-love-love-lovely!

Har haft en fed dag i dag! Skulle først møde kl. 10 og så have engelsk. Der kunne man lige sidde og stene ind i mellem, når man ikke lige rakte hånden op, hvis det var det, man have lyst til. :D Derefter fransk hvor hele timen gik med at oversætte en sang og derefter høre den 20 gange på youtube. Så skiftede sangene lidt, og det blev bare en hygge musik/synge/fransk-time haha. :p Efter det tog jeg i byen med hende der frøken Pauch Nymark og fik shoppet en grå strik fra H&M, lyserøde pantiiiiiiez (også kendt som den nedre underbeklædning), og efter det guffede vi fritter på Café Baltic, hvor Nickie også kom ned til os og hyggesnakkede. Og guess what? Så kom Linemusen og Nanna Kjøller da også lige forbi, og vi fik også snakket med dem. Har simpelthen hyggesnakket med nogle søde tøserumper, det har været skønt! ♥ Derefter har jeg brugt tiden på lektier og andengradsligninger er slet ikke sjov - fik kold aftensmad i dag fordi jeg bare ville have det færdigt! Har haft 5 lektier til MA i morgen, 1 lektie til NV og 4 lektier til SAM. Fedest... :s Så nu vil jeg lave NV og den sidste SAM lektie færdigt (suk). Jeg rejser til København i weekenden med moar, og jeg glæder mig vildt! Og så skal jeg arbejde hver dag i efterårsferien, så jeg får lidt travlt, da jeg også skal have set min kæreste, som jeg sidst så i mandags og først kan komme til at se næste uge. Og jeg skal også hjem til min far, lave 3 afleveringsopgaver, til fødselsdag og LOC-koncert. Daaaamn. Nå det skal jeg sgu nok klare. Håber I hygger!
Ciao


Her kan I lige se nogle af de nye ting både fra Monki og H&M:

Ingen kommentarer: