søndag den 2. oktober 2011

Fik guffet godt med lakseroulade, svinemørbrad og æblekage i mig hos min moster - yum! Ellers har jeg brugt resten af aftenen på at se True Blood færdig. Droppede en fest jeg var inviteret til, for jeg har stort set ikke fået søvn. Nu chiller jeg så på sofaen, mens jeg kigger lidt film og kigger på beskeder fra min åh så søde kæreste. Han kan bare det der med at charme sig helt ind i hjertekulen på mig. Det er jo rædsomt, at jeg får det sådan, bare fordi han kan skrive de allersødeste ting til mig, selvom han burde ligge og sove på hotellet i Spanien. Meeeeen han er jo også bare en sød gut hihi. :$ Derudover tjekker Monki's nye shoppingside ud; OMG it's like heaven! Jeg får jo shoppemani af det hehe :)
Jeg er nu officielt instruktør-assistent på Christinas nye kortfilm! Jeg glæder mig vildt meget til at komme i gang! Især nu hvor vi har fundet dem der skal spille rollerne. Har lige fået dem sendt, og det ser ud til at blive rigtig fedt! Overvejer lidt at oprette en ny 'sideblog', som jeg kan bruge til at fortælle om fremskridtene i kortfilmen osv, i den periode det kommer til at stå på. Nu får vi at se... Kan være det kan skabe endnu mere opmærksomhed omkring filmen, selvom det ikke er sygt mange der besøger min side ofte.
Det her indlæg er egentlig ikke så væsentligt, nu jeg tænker over det. Jeg gad bare ikke gøre mig klar til at gå i seng. Men det må jeg hellere...
Godnat!

Ingen kommentarer: