onsdag den 5. oktober 2011

Kedeligt, kedeligt, kedeligt

Billedet fundet på weheartit.com (love that site!)
Den der "J'adore"-ring. Den ville jeg gerne have. Jeg er syg og har været det siden søndag og bare brugt tiden på at se True Blood sæson 2 og Lost sæson 1. Jeg kom heller ikke i skole i dag, fordi min hals og mit hoved bare har været helt ødelagt. Lige nu ser jeg det sidste Lost. I hvert fald så meget jeg kan nå. Jeg har spist ét stykke toast i dag, og tror kun jeg lige kan klemme et til stykke ned lidt senere. Det går slet ikke, jeg plejer altså at have spist den vildeste og største madpakke på det her tidspunkt. Jeg ville bare så gerne have været rask til at tage fat på skolen igen i dag, komme til fodboldtræning, skole og fodboldkamp i morgen, hygge med Thomas i morgen, skole og arbejde fredag, måske også hygge med Thomas der og til sidst arbejde og fest lørdag. Fudge it... This will never work. Darn it. Jeg skal også til at være rask til den date, jeg skal arrangere for min søde kæreste med kage, is, bær, frugt og ren hygge. :$
Håber I hygger videre derude og har noget at lave modsat mig. Jeg vil kigge videre på skønne billeder, blogs og Lost... Og blive lidt mere rastløs...
Ciao

Ingen kommentarer: