søndag den 30. oktober 2011

Daaaamn what a weekend

Hele den her weekend har gået med at lave kortfilmen Svigtet, og det har godt nok været hårdt men vildt fedt! I går startede vi med at tage til Marcher kl. 9 og var der til kl 10-11 stykker hvor vi så begyndte at filme. Og det var godt nok nogle intense og hårde scener, men det blev rigtig godt. Dog varede det helt til kl. 20, og vi var alle sammen smadrede, når vi endelig kunne tage hjem. Jeg tog så til min kæreste, men jeg var ikke meget værd på det tidspunkt, så han puttede mig, efter vi havde set Arn Tempelridderen den søde fyr.. I morges mødtes vi så på havnen, men måtte droppe den ene scene til næste gang og tog så hjem til mig. Og der har vi været fra 10-15 i dag. Men det bliver SÅ fedt, og jeg glæder mig vildt meget til at se det! I dag er jeg lidt syg, men hey det skal nok gå over. Håber I hygger, jeg må gå i gang med lektierne.
Ciao
PS. Jeg ser dressur world cup på DR1 lige nu og hold kæft hvor er de heste for vilde til at holde balancen! De er uden tvivl nogle af de smukkeste dyr i verden - bum.

Ingen kommentarer: