tirsdag den 25. oktober 2011

Crime!

Jeg sidder lige nu og har NV (naturvidenskabeligt grundforløb). Og jeg følger SLET ikke med. Så jeg tænkte "hey jeg kunne da tage at blogge igen?" for Maja gav mig dårlig samvittighed over ikke at have blogget på læææænge. Og hun har jo ret. Så... here I am again! Kameraet har det ikke bedre, og sidste uge var så travl for mig, at jeg ikke rigtig havde overskud til noget. ^^ Jeg fik arbejdet en del, og de sidste par dage har gået med L.O.C.-koncert (fuck jaaaah og jeg dansede med U$O i byen bagefter!), lektier og hygge med min søde fyr. Han var ude for en trafikulykke i lørdags, så jeg var lidt nervøs for ham, indtil jeg fik set ham... Men han er ok heldigvis. Og stadig dejlig. Jeg fik også hilst på nogle gamle venner i lørdags, som jeg ikke har set på meget længe, så det var meget hyggeligt. :) I går endte jeg hos Christina for at snakke om kortfilmen Svigtet, og det skal nok blive rigtig fedt! I dag vil jeg så tage mig en løbetur og få styr på lektierne. Bum. Jeg må hellere vende tilbage til NV, for Michelle har lige sendt en besked til mig på lectio, der hedder 'Spyt'... Hm...
Ciao


PS. Tryk på de farvede navne og I vil komme til de magiske blogs - yaaaay! Det kan stærkt anbefales! :p
PPS. I must have these! Har set på dem alt for længe efterhånden. Helt siden før Londonturen (2010)! De er fra Iron Fist Clothing; niiice.

Ingen kommentarer: