onsdag den 19. oktober 2011

ARGH

Mit kamera er gået i udu :( :( Så jeg skal ned til Photocare og have dem til at vurdere, om de kan redde det for ikke for mange penge. Det er virkelig dårlig timing, for jeg havde bestemt mig for, at når jeg ikke kunne bruge det mere, skulle jeg have et seriøst high-tech luksus-lokum af et kamera! Meeeen jeg er altså ikke villig til at skulle fyre en masse penge efter det allerede nu, og især ikke i denne tid hvor jeg har brugt for mange penge :s Piv :( Og jeg har så psyko-travlt, at jeg ikke kan forstå det i mit hoved! Damn hvor det bare ikke kører for mig med at overskue det. -.- Skal nok klare det, får trods alt bedre tid efter efterårsferien til alt muligt andet såsom at se dem jeg godt kan lide og lave lektier.
Så må vi vist hellere få lidt positivt ind i det her indlæg! Jeg er blevet klippet. Ikke meget og ikke vildt, men hun har gjort mit pandehår kort på den cool måde og mine krøller går amok i de nye etager YAY! Jeg sidder og ser håndbold med min daddy-o, det er skam meget hyggeligt. Og jeg vågnede op med Thomas i morges. Allerede dér blev min dag gjort lidt bedre. Og så glæder jeg mig faktisk til alle de ting jeg skal minus lektierne. :) Jeg må hellere komme videre med lektierne (gawd)... Eller jeg kunne bare nyde at sidde og kigge på min fine nye slangering og følge med i håndbold... Hm... Nummer to vinder denne gang.
Ciao

Ingen kommentarer: