fredag den 23. september 2011

WEEKEND!

Endelig weekend. Synes den kom lidt langsomt. Men de sidste to dage på gym har sådan set bare gået med kulturworkshop, så det har været ok. Jeg var på poetry-slammelam-holdet, selvom jeg ikke selv havde meldt mig til det :s til gengæld var jeg på et hold med en masse søde personer - vi hyggede rigtig! Så det var skam helt i orden. Har brugt min fredag på at hygge med NM og kigge på hvilken størrelse SOREL-støvler jeg skal have - for nu skal jeg altså have dem den her vinter! Og så har jeg lavet lektier til på mandag, så jeg har hele weekenden fri til at gøre, hvad jeg vil. :) Jeg skal ikke (som så mange andre) bruge min weekend på at feste. Har gjort det rigeligt de sidste 4 uger. Høhø... Og kroppen kan ikke rigtig lide det, for det er jo ikke ligefrem sundt. Så jeg venter til næste weekend! ;) Min kæreste rejser forresten fra mig på tirsdag :( Han tager til Gran Canaria, og jeg skulle have været med, men skolen kom i vejen. Grrrrr :'( Til gengæld får jeg lidt fred fra tirsdag i næste uge til torsdag ugen efter den. ;) Dagen i morgen kommer til at gå med lidt arbejden med still-billeder til Christinas kortfilm (bliver sjovt) og træning med Polka på travbanen med far og Peder. :p Og så skal jeg se det projekt Christina har igangsat for 9.klasse eleverne på min gamle skole søndag formiddag - glæder mig vildt, føler ikke jeg har haft noget kreativitet i mit liv på det seneste! Og så skal hele weekenden da også lige gå med at høre den her: 

Den er så gooo'. :') Nu vil jeg gå ned til min mor og chille lidt, inden jeg smutter i seng.
Ce ca!

Ingen kommentarer: