tirsdag den 27. september 2011

Update

Så fik jeg nusset det sidste om Polka i dag. Er rimelig ærgelig over hun endte med at skulle væk, men der er jo intet at gøre.. Håber bare hun har haft et godt løb i dag! Operation skinny biiiiitch går fint. Jeg løb en tur søndag for første gang i mange måneder, trænede fodbold i går, havde lidt tough idræt i skolen i dag, skal til fodbold i morgen og spille kamp torsdag - puuuh! Og har ikke spist eller drukket en eneste usund ting i dag! Jeg er sej... Og selvom man ikke ser det på mig, kan jeg føle det - min krop elsker at blive rørt og tænkt på. :) Min dejlige kæreste rejste til KBH i dag og i morgen  er han i Spanien og hygger. Min mor rejser til Budapest med sin kæreste i morgen tidlig. Og jeg skal være helt aleneee :( MEN så har jeg heldigvis min far, jeg altid kan stole på har plads til at jeg kan komme. Fredag vil jeg nok bryde reglerne lidt. Jeg vil holde girls night out for nogle af tøserne derhjemme, og jeg kan nok ikke komme udenom alkohollen. :p Nå... jeg vil gå i gang med lektierne, tror jeg. Skolen er for alvor begyndt igen efter kulturdagene - 3 uger endnu, så er der ferie!
Ciao

Ingen kommentarer: