lørdag den 24. september 2011

skinny biiiiitch hijar!

Hæhæ.. Her i onsdags bestemte jeg mig for at være mere sund. Og det har da gået ok. Spiste kun ½ mars-bar torsdag, drak lidt sodavand fredag og har droppet både skind på kylling og sodavand i dag! Proud. Til gengæld har jeg slet ikke dyrket motion, medmindre et par gåture i dag tæller. Meeeeen Rom blev jo heller ikke bygget på én dag. Så projekt skinny biiiitch er sat i gang - forhåbentligt med mere motion i næste uge. ;) Ej grunden til at jeg har valgt det her er ikke, fordi jeg vil være tynd. Jeg tror bare, jeg vil få det bedre af det, og det er jo også godt for mit helbred. Og jeg kan også godt se, at p-pillerne har sat sine spor på min krop... ahem... Har dog ikke tænkt mig at gå amok og gå hele vejen og droppe alt slik og dyrke vildt meget motion - det vil bare gøre mig mega-ulykkelig at skulle leve uden slik! Og fester siger jeg altså heller ikke nej til. Så det er faktisk kun ganske lidt, jeg vil ændre på min livsstil. Men det tæller stadig! ;)
I dag var vi jo ude og træne hoppen og jøsses kos! Hun løb helt af sig selv inde på træningsgrusbanen! Hun var simpelthen så sød i dag, og jeg hyggede mig. Men, men, men hun er blevet solgt. hun blev sat til salg i går og blev også solgt i går. Så nu er hun ikke længere hos os fra på tirsdag af - øv altså! :( Men hun indtjente desværre ikke nok penge, til at vi kunne have både hende og Nubien. Sådan er det jo, it's part of the game. Men i morgen er der en minimal chance for, at vi skal ind og se ham Nubien løbe på Lunden. Dvs. vi skal rejse til KBH. Kunne være hygge, men det ser ikke ud til, at det kommer til at ske. Og det er helt okay, for jeg skal jo også se 9. klassernes filmprojekt i morgen! Nå.. håber I hygger derude, jeg vil selv hygge lidt herhjemme i stuen med min daddy-o.

Ingen kommentarer: