søndag den 18. september 2011

På toppen :)

Hellow. I torsdags fik vi en ny rød regering og det er da bare dejligt at folk har indset det! Er især glad fordi jeg ved at Helle Thorning har sagt at hun gerne vil undgå blokpolitikken og have et bredere samarbejde med oppositionen - havde det været blå blok havde de kun gået efter de blå værdier uden at ville samarbejde. Så skønt siger jeg bare! Fredag hyggede jeg med ham den søde og i går var der fest hos mig! Havde nogle rigtig søde og festglade gæster og det hele gik bare godt! Selvom vi nok alle blev lidt for fulde.. Selv Thomas.. hæhæ det var nu meget sjovt. I dag skal jeg så lave lektier sammen med nogle fra min klasse og derefter til min farmor og guffe flæskesteg; mums! Håber lidt at kæresten kommer med i aften, selvom han har mange andre ting. Har været en dejlig weekend med ham (endnu engang). Håber I hygger derude og til alle dem, der var i byen i går: tak for en fed nat!
Woopeloop!

Ingen kommentarer: