mandag den 12. september 2011

Hestedag i morgen! Bliver hygge. Polka skal løbe, så hun skal lige pyntes lidt på - vi håber på en god plads til hende! Jeg er lidt træt efter fodbold, men kæft det har været skønt med en dag med fri kl 10... startede med at tage ud til Polka-krikken, endte derefter på bagel express for at hente italiensk toast (YUM-MI!) og fik styr på lektier. Dog har jeg overset at jeg har for mange planer i løbet af ugen til at lave de kommende lektier og afleveringer. Så sidder med det hele nu! Gawd! Det er sgu ikke altid let med alle de lektier vi får! Og herregud så skal vi lave bib-test i idræt i morgen tidlig - I ved sådan en konditionstest, hvor man skal yde så meget man kan, så længe man kan. Kill me... Til gengæld byder gymnasielivet på en masse fester det er da bare for l-æ-k-k-e-r-t! ;) Det er bare surt, at jeg nok ikke får set meget til kæreste og venner (udover Viking-tøserne og klassen). Hm. Nå men nu må jeg komme videre med lektierne fordi jeg er sådan en pligtopfyldende mønsterelev (pfff...)
Godnat derude!

Ingen kommentarer: