søndag den 11. september 2011

10årsdagen

Det er en helt underlig tanke, at det er hele 10 år siden katastrofen ramte Manhattan og vores verden blev ændret. Synes slet ikke selv jeg var så lille, da det skete. På den anden side har det jo fyldt noget i årene efter, så det kan godt være mig, der bare roder ting sammen. Jeg bliver ofte eftertænksom når jeg ser og hører om den tragedie. Jo flere informationer jeg får, jo flere spørgsmål stiller jeg mig selv omkring det. For hvorfor gør man sådan noget mod andre mennesker? Hvorfor skulle så mange rammes af det? Jeg sender en masse varme tanker til de pårørende til alle de afdøde. Det må være en hård dag for dem i dag..
Nå vi må vel hellere komme til noget mere positivt; jeg har endelig fået støvet af og fejet på mit værelse igen, det var skønt at få ordnet! Det trængte, og jeg fik lige lyst til det, da Thomas tog hjem i formiddag. Han har sovet her siden i går, og jeg fik milkshake, mens han fik sine gaver lidt forsinket. :) Vi havde årsdag i torsdags, så han gav mig både blomster og gave den søde fyr.. Nickie Maria kom også forbi i går om aftenen og vi hyggesnakkede sammen alle tre, det var dejligt at se dem begge igen! Havde egentlig en 'plej-dig-selv'-dag i går, for jeg havde været til første gym/VZ-fest i fredags. Og hold da op en fest det blev! Jeg hyggede mig utrolig meget, først hos Alex der holdt spisning og forfest for hele klassen, og derefter på gym hvor der blev festet igennem! Blev måske lidt for fuld.. hehe.. men det var en fed aften! Jeg glæder mig til næste gang, især hvis der bliver holdt noget i klassen, for vi har en supergod klasse med et godt sammenhold!
Nå jeg vil komme videre i teksten, så jeg kan komme ud at gå med mor og H og derefter komme ud til min lille kæreste og se ham igen. :)
Kanj I hâ'ed?

Ingen kommentarer: