lørdag den 13. august 2011

Undskyld undskyld undskyld. Det er nu et godt stykke tid siden, at jeg var her sidst, men der har været knald på hele ugen. Arbejde hver dag, fodbold mandag+onsdag, skolestart på gymnasiet torsdag & fredag, 18års fødselsdagsfest fredag og arbejde fra 6:30 i morges. Så nu er jeg simpelthen så træt.. Min start på gymnasiet var fin nok. Fik mødt klassen og så var der informationer resten af dagen. Tror jeg er kommet i snak med alle de søde mennesker fra den nye klasse i løbet af de her to dage, og det bliver simpelthen 3 gode(hårde) år! I går stod den på folkedans og fællessang, og det så ud og lød som om det gik rigtig dårligt :p Men det var en god icebreaker, og jeg har vist fået hilst på størstedelen, af de klasser vi gjorde det med. Bliver feeeeedt at gå der jeg føler mig allerede hjemme. Glæder mig nu ikke til alle lektierne (suk)...
I dag skal jeg INTET, og det er rigtig dejligt. Burde nok tage ud til hoppen men jeg er bare bombet. Vil hvile mig lidt til bio-tur med ham skønnerten i morgen. 
Jeg er led og ked af youtube på min computer - den kan ikke spille nogle af sangene og lacker hele tiden! Grrrr....!! Kryds fingre for at jeg får styr på den...
Au revoir

Ingen kommentarer: