torsdag den 4. august 2011

Today

Er "lige" kommet hjem fra en hyggelig bio-tur med Nickie Maria og Martin. Vi så Rise Of The Planet Of The Apes, og den var voldgod! Er helt forelsket i den lige nu! Især aberne Caesar, Maurice og Buck - årh. Og så spillede James Franco med mmmh. ;) Har tidligere i dag vågnet op med kærestemanden i shelter på en luftmadras - vi havde en superhyggelig tur i shelter altså! Grillede (flamberede) pølser med pølsebrød og skumfiduser til at klaske på choco mariekiks mummelums! Toppede det med en flaske rødvin, så det blev nu en god aften foran bålet. Vi delte pladsen med en familie, og det var nu meget hyggeligt. :) Da jeg så kom hjem senere i dag, solede jeg mig lidt i det dejlige vejr. Elsker sol! (Men hvem gør ikke det?)
- Min egen lille Thelma forlader mig på søndag. :( Hun skal på teaterhøjskole, og jeg misunder hende så meget! Hun kommer til at få det fedt. Så skal tidligt op og sige goodbye til noget morgenmad-noget hos hende, inden hun tager med færgen. Glæder mig til at skulle besøge hende derovre med Christina, for jeg har aldrig været i Århus! Kommer nu til at savne hende...
Sidder lige nu og ser klamme sygdomme og skader på tv, men skal til at slukke for det for at høre lidt på Amy Kuney. Og så tjekker jeg lige Cosmopolitan ud på nettet; åh hvor jeg ville ønske, jeg kunne finde det blad her på øen! Det er jo bare det fedeste! Kan ind i mellem sidde og grine for mig selv af de fede kommentarer, 'forfatterne' kan komme med ind i mellem. Har et fra... tror det er fra juni, og det er blevet læst forfra og bagfra, så nu må jeg simpelthen få fat i et nyt! Indtil da må jeg tage til takke med deres artikler på nettet. Men det er nu heller ikke så ringe endda. ;) Hm... Må hellere smutte mod sengen inden længe også, så jeg er frisk til arbejde og kærestehygge i morgen.


Gros bisous!

Ingen kommentarer: