mandag den 1. august 2011

Tanker fra en forkølet.

Hello again. Har været halvforkølet hele weekenden og i dag blev det bare endnu værre. Klarede lige arbejde men var ved at springe i luften, da jeg skulle ned og købe tøj til sølvbryllup i morgen med min mommy. Så nu har jeg måttet melde afbud til fodbold (piv) og ligger derhjemme med kleenex over det hele. Godt jeg har mine bedste venner hr. næsespray, Joey, Rachel, Phoebe, Ross, Monica og Chandler ved min side...
Snakkede med Christina om tragedien i Norge forleden dag. Og det fik mig lidt til at åbne op for tanken om, at der faktisk var nogle mennesker, der aldrig ville gå rundt på den her jord mere, på grund af en så psykotisk mand. Jeg så en udsendelse om tragedien i går, og jeg begyndte helt seriøst at græde. Det var billederne af venner/familie, der brød sammen i gråd, der påvirkede mig så meget. For der er nogen, der faktisk har mistet nogle vigtige personer i deres liv. Puha. Tænk hvis jeg havde mistet så mange af mine venner? Og tænk på hvad den mand har fået de unge mennesker til at se af frygtelige ting? Er virkelig imponeret over Norges måde at tackle det på. Ved at gå imod morderens ønske og skabe fællesskab og sammenhold. Wauw. Bare en ting jeg kom til at sidde og tænke lidt på. Skal nok lade vær med at fylde jeres skærm med mere deprimerende snak. For nu vil jeg smutte ned i kiosken og købe et Bazar og nyde lidt letlæsning og krydse finge for, at jeg kan være frisk til bytur med Nickie i morgen. Skal have prøvet et hothot jumpsuit :)


See ya around.

Ingen kommentarer: