mandag den 25. juli 2011

Tommel op

Kom endelig til fodbold igen i dag. Synes godt nok jeg havde mistet formen, på de to uger jeg har gået glip af det, men det var faktisk ikke så slemt at starte lidt seriøst op igen. Nu skal vi jo snart starte på kampene. Jeg er vild med den lidt mere seriøse træning, for den ender altid med at være hyggelig alligevel. Nizzle ;) Jeg har været en del på arbejde. Og åh hvor jeg glæder mig til at få lidt mere fri igen, selvom det nok først bliver efter kærestens sommerferie er slut (øv øv...). :( Men jeg glæder mig sådan til at få lønseddel og penge på kontoen d. 1. august, og så skal der bare ligges feriepenge ind på kontoen også, så er jeg klar til resten af året. :) Jeg er alt for glad for penge... Det er bare surt, at jeg bruger mere tid på at ekspedere turister end at hygge med mine venner, min familie og min kæreste. Men sådan er det. Savner nu Nickie Maria - vi har begge haft masser at se til, så der er bare ikke kommet så meget tid sammen ud af det. Så nu må jeg snart tage mig sammen og finde en dag, vi begge kan hygge! Ellers går det stille og roligt. Har desværre kun været få gange hos hoppen den her uge og kun striglet hende kort denne gang, men det er der ikke noget at gøre ved. Og så får jeg ikke set hendes første løb på tirsdag pga. arbejde; røv og nøgler siger jeg bare! :s Well... jeg er jo formentlig den eneste der læser det her, men det er sgu meget hyggeligt at føre en lille dagbog her. Fandt min gamle dagbog jeg har skrevet i, fra jeg var 10 til jeg gik i 8. klasse, og det er altså vildt sjovt, at se nogle af de ting jeg har skrevet. :)
Håber andre end mig hygger derude. Nu vil jeg tage at spise noget pastasalat. Mmmh :)


Auf Wiedersehen
(PS. Jeg har fået lavet om på mit værelse, og det ser for sygt godt ud nu - yay! :D)

Ingen kommentarer: