torsdag den 7. juli 2011

Optur

Humøret steg lige i går, da jeg skulle være sammen med min kæreste og havde været på arbejde. Vi endte med at gå en tur af strandpromenaden og satte os ned på en bænk og kiggede på solnedgangen og snakkede om alt mellem himmel og jord. Det var dejligt at få snakket om lidt andre ting. Inden han kom, sørgede jeg så for et hurtigt lækkert måltid lige efter arbejde...:


.
Pasta/Chili ret med emmenthaler-ost og vand :)
Super nem og lækker ret som tager nul tid at lave. Laver altid mad på slum så opskrifter er ikke rigtig mig, det hjælper også lidt på, at det går hurtigere. Så aftenen i går var en succes.
I dag skal jeg så klippes og overvejer at tage ned til Polka-hesten... Men hvordan skal jeg klippes? Fik klippet håret kort for nogle år siden og har siden hen bare holdt det lidt kort i længden, men det er nu begyndt at live skulderlangt... Så overvejer lidt at få flere etager (der er ingen frisure i det længere) og spidserne. Hm jeg må komme med en lille update på, hvordan det blev bagefter.


OMG jeg må lige tilføje, at der står en seriøst hot Vej og Park-arbejder uden for mit vindue og ordner et eller andet på et træ... My goooood jeg har lyst til at tage et billede eller et eller andet, for de plejer jo at være lidt tykke og lidt gamle... Hormonerne pumper vist lidt rundt for tiden hahaha :p

Ingen kommentarer: