fredag den 1. juli 2011

klagesang

Humøret nåede lige bunden. Det gør altså lidt avs, når folk ikke tager en seriøst og bare træder på ens behov og ønsker. :s Herhjemme gik kurven lidt opad igen, men i går gik det så galt igen, og det vælger min hjerne at registrere i dag. Det er nemlig først nu, det begynder at ramme mig.
Egentlig har jeg det jo fint ud over det. Vi har lige fået sendt en dejlig ny travhest på Bornholm som en lille erstatning for den hest, vi har sendt til Fyn, vil jeg tro.. Men hun er nu dejlig, tøsen vi har fået, og hendes navn er Polka Simoni. Jeg bliver møgforkælet af mine omgivelser og vejret. Men der skal nu stadig ikke meget til, før jeg ryger ned i et sort hul igen. Er alt for følsom for tiden, og jeg kan slet ikke holde det ud, for det ligner sgu ikke mig. Undskyld min så negative tilstand, men det er bare dejligt at kunne komme lidt ud med det her. Ganske vist lidt censureret, men det er primært på grund af mine omgivelser...
Håber ikke at alle derude har et lige så kedeligt humør som jeg.
Ciao.

Ingen kommentarer: