lørdag den 30. juli 2011

Partyyyy

Jeg bliver jo for dum oppe i hovedet af det her internet - det er superlangsomt og laver DNS server fejl hele tiden -.- Har virkelig gået og hadet det på det seneste (undskyld oh du mægtige modem der bringer mig internet), for jeg har brug for noget, der er lidt hurtigere og lidt smartere! Hm...
Jeg var til Julies 16-års i går, og jeg vil godt indrømme, at jeg ikke havde de højeste forventninger, fordi størstedelen af selskabet var folk, jeg ikke rigtig kendte. Men fisk en fed fest det blev altså! Sad og spillede drukspil det meste af aftenen og jeg tabte vist lidt for mange gange. Men det var rigtig hyggeligt, og alle snakkede, sang, spillede og hyggede hele aftenen. Vi sluttede af med en tur i byen og pga. zero aktivitet på Palæen endte vi på oNe. Og jeg vil ærligt indrømme, at byture ikke er for mig, hvad de har været - før kunne jeg jo tage en tur hver weekend! Så det var en stor succes, da vi kom derop og dansegulvet var sprængfyldt med mennesker. Brugte hele natten på at danse og det kan mærkes i fødderne i dag av av. :( Men jeg elsker simpelthen de aftener på dansegulvet, hvor man danser sig helt svedig blandt en masse andre mennesker, mens alle bare fyrer den af! Lige nu sidder jeg og chiller derhjemme, for ærlig talt kan jeg godt mærke, at alkohollen lige skal helt ud af kroppen..
I aften står den på Bornholmerrevyen med Chris og Thelma, og det bliver SÅ hyggeligt, er jeg sikker på! Har savnet de dejlige damer. Derefter vil jeg så tage rutebilen mod Hâzle for at sove hos min kæreste og være lidt sammen med hans familie. Joooo det skal nok blive hyggeligt. Overvejer at glatte mit hår i dag... I think I will... Hvis jeg altså får taget mig sammen til at forlade min elskede sofa. ;) Hihi..


Cheerio mate

Ingen kommentarer: