tirsdag den 12. juli 2011

Finally

Så endte jeg på computeren igen. Har ikke rigtig været på nettet udover på mobilen, så opdateringen kom lidt sent... Men! Mit hår blev jo klippet, og det blev som forventet: flere etager, lidt kortere og lidt tyndere. Så nu har jeg fiiiiine krøller. ;) Har brugt hele weekenden på shopping, og har fået så mange lækre ting! Kan ligge lidt billeder ind af tingene en anden gang, hvis jeg gider... Brugte fredagen på Strøget i KBH, lørdagen på hygge i Helsingør og Helsingborg, og søndagen gik med hygge i Helsingør og KBH inden rejsen hjem. Så dejlig weekend, selvom jeg er blevet træt og halvsløj efter det. Har nærmest ikke spist noget... Hm...
I går var jeg så på arbejde, hos hesten og hjalp med at sætte vinduer i hos min mor, og resten af ugen kommer primært også til at stå på arbejde. Puha... Og så endda i en uge hvor jeg er i totalt partyhumør!! Er stadig i humørsvingnings-periode mærkeligt nok og har fået en mærkværdig plet-ting der minder om en skønhedsplet, som min mor synes jeg skal få tjekket. Så jeg ved sgu ikke lige hvor godt mit helbred er (både fysisk og psykisk). Men hey, det er sikkert ikke noget og går snart over. :)
Glædelig sommer...

Ingen kommentarer: