tirsdag den 26. juli 2011

Favoritterne...



Nu da jeg er sådan en Paramore-FREAK, havde jeg lige lyst til at ytre hvilke af deres sange, jeg til enhver tid kan høre.


1. Ignorance
2. Misery Business
3. Monster
4. Misguided Ghosts
5. The Only Exception
6. Crushcrushcrush
7. My Heart
8. Let The Flames Begin
9. Pressure
10. Careful


Ignorance er så velskrevet og velspillet, at det er helt utroligt. Der er så meget power i, og jeg elsker simpelthen at høre den! Den er fyldt med en form for vrede, uden at det bliver for meget og viser bare en fed ny side af bandet.
Misery Business er superfed, da den giver en form for følelse af både vrede, glæde og fuck-dig attitude. Kan især godt lide The Final Riot-versionen, da de virkelig giver den gas der!
Monster er ligesom Ignorance en sang, der bare er velskrevet og velspillet. Elsker deres lyd i den her sang, da deres stil lyder ældre og lidt anderledes.
Misguided Ghosts var den første sang, jeg hørte fra deres album Brand New Eyes. Og den kom på et tidspunkt, hvor de ord, hun sang, gav så meget mening for mig. Den er en vinder hver gang. Også fordi at guitaren simpelthen er... fan-fucking-tastisk.
The Only Exception er en sang der... rammer rimelig dybt i mig. Da jeg hørte sangen, tænkte jeg på, om de mon kendte alt til mig. It's simple. I love it.
Crushcrushcrush var sangen, der fik mig til at åbne øjnene helt for Paramore og lytte til dem konstant. Den her sang har jeg hørt så mange gange, og den minder mig om, hvor meget det her band har fulgt mig siden da. Og så er den bare superfed altså!
My Heart er bare... en rigtig smuk sang. De har tilsat den fuldstændig rå følelser, og det lyder bare så godt! Den er smuk, uanset hvilken version den bliver spillet i.
Let The Flames Begin er en sang, der virkelig viser deres talent. Især The Final Riot-versionen kan give mig gåsehud, fordi der er så meget følelse i det. Havde jeg ikke købt den CD/DVD, havde jeg vist ikke fået øjnene rigtigt op for den her sang. Den er virkelig, virkelig fed!
Pressure er en sang, der lyder rigtig godt. De spiller den til et 12-tal, og selvom jeg ikke synes teksten er speciel, så er selve sangen og måden den bliver spillet på alt for fed!
Careful kan virkelig få mig til at synge for vildt med og hoppe rundt i min stue. Den er så skidefed og teksten så godt skrevet at jeg ikke kan lade vær.


Hehe... as you can see I'm a freak. And that's the way the cookie crumbles! :p Fnis.
Nu vil jeg styre snuden mod arbejdet med hende der Signe!


Have a nice day!

Ingen kommentarer: