søndag den 31. juli 2011

Fashion ♥

Acne outfit
Årh jeg kan slet ikke finde nogle mærker, der har alt det fine tøj, jeg går og fantaserer mig til, og når jeg endelig finder et mærke, der har noget der minder om tøjet i mine drømme, er det frickin' dyrt :( Er blevet en lille smule forelsket i Elin Klings sorte stiletter som hun har på i indlægget fra d. 28/07/2011... Okay rimelig meget. Og kan mærke at alt det tøj jeg har, efterhånden er noget jeg vil have fornyet. Og jeg føler næsten lige, jeg har shoppet. Crap... Har fået genopdaget Acne, og åååh I'm in love, men hold nu kæft det er dyrt i forhold til, hvad jeg plejer at købe. Piv :( Og mit shopping-gen er ved at tage over, så jeg har gemt kortet laaangt væk! Uf og jeg er ved at forelske mig i neglelak også. Jeg har det sgu hårdt! Men helt ærligt har I(/du/whatever?) lige tjekket Essies nye kollektion? Yummi I want to bathe in all the colours! Så lige nu sidder jeg og er helt forelsket i shopping...


Det var forresten rigtig hyggeligt hos Thomsen. Hans bror Jimmi og svigerinde Mie var der, så det var lige dét ekstra hyggeligt. :) Fik også lige set meget af mors side af familien i dag - har savnet dem! Så det var dejligt. Håber I(/du/whatever?) vil nyde det sidste af søndagen. Jeg selv vil hygge med god mad og gøre mig klar til næste uges travlhed. Er egentlig også blevet forkølet... Men det skider vi på, jeg kører derud af!


Rest in peace all Oslo and Utøya victims.
Ciao.

Ingen kommentarer: