mandag den 4. juli 2011

En mini update

Jeg har jo sommerferie og har haft det i et godt stykke tid nu pga. de overståede afgangsprøver i folkeskolen. Og den her sommer har jeg valgt at skulle tjene penge. MASSER af penge. Så jeg har en rigtig arbejdsferie. Det er nu ikke så slemt, og jeg har også haft tid til at blive forkælet af min kæreste og hygget på stranden med mine tøser. Og selvfølgelig også til at få lidt hestetid.
Godt nok skal jeg ikke ud at rejse i år - har jo vært i Paris tidligere på året. Men i stedet for at rejse udenlands tager min mor og jeg til København for at shoppe lidt på fredag. Derefter tager vi et smut til Sverige lørdag og afslutter det med hygge i Helsingør med mor, hendes kæreste og hans børn+mor. Bliver skønt at have en afslappende weekend!
- OG jeg skal begynde i 1.x på Bornholms Gymnasium efter sommerferien på linjen Biotek. Og klasselisten lød simpelthen så god, virkelig søde mennesker jeg skal gå med! Så det skal nok blive et godt halvår jeg går i møde. Glæder mig til en ny start...

Ciao.

Ingen kommentarer: