tirsdag den 19. juli 2011

Dagen i dag

Om en halv time har Anton endelig fået nosset sig sammen, så vi kan tage i byen. Hvor er den gut bare... suk... ind i mellem. Så vil jeg tage en lyn-shopper inden arbejde! Har godt nok arbejdet meget på det seneste, og ja det er da fedt med pengene, men jeg føler, jeg går glip af så meget. It's hard to be a nærigrøv. Ender heller ikke med at se H spille i Svaneke i aften, hvilket er ærgeligt, da det var superhyggeligt på Café Klint i Gudhjem, sidst vi var afsted. I stedet for kommer min kærestemand hjem til mig i aften, og jeg regner lidt med, at han bliver og sover, selvom jeg skal tidligt op i morgen (arbejde igen). Han har simpelthen været så sød på det seneste. Love.
Håber jeg kan nå at få shoppet tøj+gave til i morgen, hvor jeg skal til Martins fødselsdag - ved 100% hvad han skal have, og hvordan jeg vil ankomme :p Og det bliver dejligt at få set tullerne igen... ♥ Inden da skal jeg dog liiige se Harry P med Nickie-tøsen, og jeg glæder mig! Har godt nok savnet hende, mens hun har været i Bulgarien de sidste to uger! Håber jeg når et smut ind om bloggen igen inden længe, selvom jeg tvivler, da computeren ikke rigtig tiltrækker min opmærksomhed for tiden..
Arrivederci

Ingen kommentarer: