søndag den 3. april 2011

Long time no see..

Det er sørme længe siden, jeg har været inde på den her blog. Men dejligt at se alle de gamle indlæg, som jeg kan huske tydeligt, nu jeg læser dem. Det var en dejlig tid sidste sommer...
Men nu er det jo ikke sommer mere! Så hvad har jeg lavet siden sidst? Jo jeg har vist et teater-stykke med min teatergruppe Femme+1, der består af tre andre udover mig (som jeg faktisk også har skrevet lidt om under indlægget 'I det visuelles tegn'), jeg har fået mig en sød lille kæreste, som jeg har været sammen med i næsten 7 måneder nu, og jeg er begyndt til fodbold igen efter en pause på 1½ år. Så nu spiller jeg fodbold på mit 9. år. Det var så lige den lille update, I fik fra mig, jeg ved ærlig talt ikke, hvad jeg ellers skal skrive om, som er sket siden sidst... Jeg kan dog give jer lidt ekstra oplysning: jeg tager til Paris på onsdag, og jeg glæder mig så sindssygt til at se den smukke by igen!


Nu er det så sådan, at jeg har været til en del events for nylig. Lørdag d. 19. marts var jeg til Carpark North koncert med nogle søde piger (og Fassel ;) ) - and I must say: wow! de var bare hammergode!! Vildt fedt show og god optræden.
Torsdag d. 31. marts var jeg så til Rune Klan 'det blå show' med min kæreste, og han var også rigtig humor! Han tryllede dog mere, end han lavede sjov, og jeg er mest til sjov, meeeeen det var godkendt ;)
Fredag d. 1. april var jeg så til Fallulah med en veninde, hvor vi mødte nogen andre, og det var bare en fed oplevelse! Det sidste, jeg havde forventet at se den aften, var headbanging, men det, der foregik mest oppe på scenen, var headbanging. Derefter tog mig og min veninde så, på det der hedder Rasch Pakhus og fik lidt at drikke og så Nanna Schou med Band, inden vi tog hjem. God aften. Blev også introduceret for et nyt band Glass Arena, som jeg købte en demo CD af, og de er faktisk rigtig gode.


Så jeg vil godt anbefale alle derude som læser (det vil sige nobody så vidt jeg ved), at tage ind og se nogle af de her fire bands og denne ene komiker, hvis det falder i jeres smag! :)
Au revoir

Ingen kommentarer: