torsdag den 24. juni 2010

You can only move as fast as who's in front of you

I får en meget kort opdatering i dag:
Jeg er blevet helt besat af Flyleaf for tiden. :) De er altså rimelig gode... Anyway, jeg har ikke blogget de sidste par dage fordi jeg ikke har orket at gå på computeren i så godt vejr! Det var Skt. Hans i går og jeg hyggede rigtig meget om aftenen efter arbejde med Line, Sune, Martin, Nickie Maria, Trine, Stig, Laura, Tobias, Louise, Lotte + de ekstra der joinede os senere hen ved bålet. :)
Danmark er lige nu i gang med at tabe til Japan; det er simpelthen for flovt, det gider jeg ikke glo på mere! Bom-bom, så må jeg jo finde på noget andet... Anyway nu er der sommerferie for mig i morgen klokken 10; skønt! Men jeg kommer til at savne min klasse i lange 6½ uger. Jeg møder dem sikkert i byen, så mon ikke det går? Jeg må virkelig nikke skolen en skalle næste år; samf.-fremlæggelsen gik af lort til i dag, men dansk blev okay.. Så nu skal gennemsnittet hæves fra 10,08 til 11 er mit mål! Nå... nu er der faktisk kun én uge til PRAG! Ej hvor jeg glæder mig, selvom det endte med at blive lidt dyrt for momse. :s Udover det har jeg rimelig mange vagter i ferien, og de har lovet godt vejr, så jeg vil ikke garantere at jeg opdaterer bloggen medmindre jeg har noget helt specielt at fortælle...

See ya later, alligator
/ Helene

Ingen kommentarer: