mandag den 21. juni 2010

Shopping!


For første gang i juni-måned gik jeg i byen for at shoppe -  betingelsen var dog at min mor betalte det hele, hehehe... Vi nøjedes med at gå i H&M, fordi de havde udsalg, men jeg er rigtig tilfreds med dagens høst. Endelig fik jeg billeder ind:
Den her trøje købte jeg med det samme selvom den er halvt gennemsigtig..
Det er så den nederdel jeg har fået... Virkelig cute!

Halstørklæde. :) det første billede er fra hm.com og der er stor forskel fra det og i virkeligheden, som I kan se på det billede jeg selv har taget...
Jeg synes den er meget sød.

Jeg elsker den her trøje, den er rigtig komfortabel!
Min mor fandt dem til mig - pæne ikk'?

Bagefter smuttede vi også lige i Bagel Express og købte en mango/ananas smoothie - mmmmh....
Nu til et mere trist emne. Min genbo (dem der bor overfor) er kommet til at køre ud over Paradisbakkerne på cykel her i lørdags. Derfor fodrer vi lige nu deres hunde osv, fordi hele familien er på rigshospitalet med ham. Han har det forholdsvis godt efter hvad vi har hørt, men det er altså rimelig slemt at styrte ned fra en klippe vil jeg nu mene. Vi må bare krydse fingre og se hvordan han får det. Jeg tror jeg lige vil gå en tur med hundene mens min far laver mad, men jeg kommer igen senere.

C'est un belle et chaud jour.. En profiter.
/ Helene

Ingen kommentarer: