lørdag den 19. juni 2010

En dag i det visuelles tegn

Det har overraskende nok været en rigtig dejlig dag i dag. Kom op på skolen klokken 8 med Julie, og ved 9-tiden var alle statister, skuespillere (- 1 enkelt) og kameramænd kommet. Vi startede ud med Burka-runway, gik derefter til Miss Wet Burka, og endte i Speeddating for stammere, og Speeddating for ældre. Hammersjovt! Derefter smuttede vores dejlige statister, og vi tog mod Bornholms Trafikken, for at indspille nogle introscener på havnen. Det tog lidt tid, men hvor var det sjovt - Marcus fik selvfølgelig sprøjtet mig helt til med vand i "Baywatch"-scenen. Great. ^^ Anyways efter det sad jeg lidt på stranden med Marcus og Thelma og det var virkelig hyggeligt. Nu sidder jeg så og ser VM-landskamp (DK vs. Cameroun) og er du helt gal, jeg sidder og bliver helt nervøs og spændt. Puha...
Nå men jeg fik aftalt med min mor at vi skulle smutte sammen ned i H&M for de har tilbud; man kan f.eks. få nogle meganuttede nederdele til 30 kr! Det kan da kun betale sig at købe dem... Og heldigvis har mor sagt ja til at betale - muahaha... Kan være jeg kan bruge noget af tøjet til min tur til Prag med Nickie Maria - det skal nok blive en fed rejse!
Jeg lover at vende tilbage lige om lidt, men nu skal jeg altså se noget bold! :b


Gros bisous
/ Helene

Ingen kommentarer: