lørdag den 26. juni 2010

Emow?

Hola.
Jeg mistænker mig selv for at være i et emo-stadie for tiden? I hvert fald når det kommer til musik. For tiden hører jeg næsten kun: MCR, Flyleaf, Black Veil Brides, Silverstein, Saosin etc. Og så også dansemusik, og club-musik og alt det der når jeg er i humør til det. Men det er seriøst utroligt for jeg er jo ikke i emo-humør.. Oh I'm such a weirdo girl, men for at være helt ærlig; der er intet der er bedre end sådan nogen sange som Again, I'm So Sick, Helena og Knives and Pens. ^^
Anyway, jeg er i gang med at lære mig selv spansk; jep du så ganske rigtigt! Jeg forbereder mig på at give næste skoleår en skalle, ved at downloade gratis podcasts til min iPod. Er i gang med lesson 1,2 & 3 i spansk (Coffee Break Spanish) og lesson 20 & 21 i fransk (Coffee Break French) - jeg har jo også fransk i skolen. Jeg er lige nu i gang med at finde noget tysk også, men de har ikke noget med Coffee Break, og jeg må indrømme at det er et virkeligt godt program - jeg har lært mere på en halv time end jeg havde regnet med at lære på en uge. Fedt! :) og det er hammernemt. Så jeg kan sagtens anbefale det!
/ Helene

Ingen kommentarer: