mandag den 21. juni 2010

Back again

Jeg var lige ude og gå med hundene. Det var en dejlig tur, men jeg hadede bare at gå fra dem - jeg kunne ikke lide at de skulle være alene... Men det kan jeg desværre ikke gøre så meget ved. Jeg håber virkelig Bjarne får det bedre, men jeg prøver også at se optimistisk på det.
Anyways, jeg glæder mig meget til på fredag, for så er det endelig sommerferie; wuhuuu. :) og ja jeg kommer nok til at savne min klasse, men vi ses igen efter 6½ uge, så det går nok. Jeg skal bare arbejde helt vildt meget, men jeg skal til gengæld også til Prag og Sommerland Sjælland med Nickie Maria - og det er okay fedt, når man er en vaskeægte bornholmer, der ind i mellem kommer til at kede sig på denne lille ø. Jeg skriver igen i morgen, I må have det godt så længe.

Au revoir..
/ Helene

Ingen kommentarer: